We have updated and further optimized our procedures for handling repairs, under warranty and out of warranty, in order to ensure maximum efficiency in terms of process organization, speed of execution, and operator safety.
In conjunction with the update of the repair procedures, we have introduced the new return (MDR) and decontamination (where required) forms: it is strictly necessary to fill them in completely and send them together with the products to allow us to proceed with the repairs.
Our ongoing commitment to maximum reliability not only applies to our products but also to all after-sales support services. Because building long-lasting relationships is our priority.
Simple as water.
//
Le nostre procedure per la gestione delle riparazioni, in garanzia e fuori garanzia, sono state aggiornate e ulteriormente ottimizzate, per garantire la massima efficienza sia per quanto riguarda l’organizzazione del processo, sia in termini di velocità di esecuzione e di sicurezza degli operatori.
In concomitanza con l’aggiornamento delle procedure di riparazione, abbiamo reso disponibili i nuovi moduli di rientro (MDR) e di decontaminazione (dove richiesto): è strettamente necessario compilarli in tutte le loro parti e spedirli insieme ai prodotti per consentirci di procedere alla loro presa in carico per le riparazioni.
Il nostro continuo impegno nel ricercare la massima affidabilità non riguarda solo i nostri prodotti, ma anche tutti i servizi di assistenza e supporto post-vendita. Perché costruire rapporti che durino nel tempo è la nostra priorità.
Simple as water.